صعودی از جنس سایپا
 
بــاشــگـــاه فـــرهنـــگی ورزشـــی ســـایپــا لارستــــان
Saipa Football Club
جمعه 29 فروردين 1393برچسب:, :: 12:40 ::  نويسنده : روابط عمومی

تیم فوتبال شهرداری لارستان که در لیگ رده سنی امید در مسابقات استان بعنوان نماینده لارستان حضور دارد توانست در مجموع بعنوان تیم دوم از گروه خود صعود کند...

در این گروه که تیم های هلال احمر گراش ، شهرداری لار ، اتحاد گراش و جنت شهر داراب حضور داشتند تیم ها بصورت رفت و برگشت با هم به رقابت پرداخته و سه تیم 10 امتیازی جدول رو دستخوش هر لحضه تغییر کردند.

هلال احمر گراش ، شهرداری لارستان و نماینده داراب که رقابتی سخت را دنبال می کردند با عنایت به تفاضل گل ، تیم هلال احمر گراش بعنوان تیم اول و شهرداری لار بعنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کردند.

از تیم سایپا نیز آقایان هادی ضیایی و سجاد مرادی در این تیم حضور داشتند که نقش موثری در کسب این مقام بعنوان بازیکن ایفا کردند.

باشگاه سایپا نیز به نوبه خود کسب این مقام و راهیابی به مرحله بعد مسابقات را به اعضای کادر فنی ؛ مدیر و مسئولین و دست اندرکاران و کلیه بازیکنان تیم شهرداری لارستان تبریک عرض می نماید.

توو ( ) بگم که طبق مصاحبه ای که با گلزن تیم شهرداری لار آقای علی قوامی صورت گرفته بود این نکته جالبه که گفته از تمام تیمهای لارستانی علی الخصوص تیم سابقم استقلال لطیفی تشکر میکنم... اینجور که معلومه قصدی دارد مبنی بر انتخاب تیمی جدید ...که ایشالا موفق باشه...

گفتنیست که مسابقات در سه گروه 4 تیمی و در سه منطقه در استان در حال انجام بود که مرحله بعد این مسابقات با حضور 6 تیم برگزار خواهد شد.

به امید روزهای خوش و واقع بینانه برای فوتبال لارستان...



نظرات شما عزیزان:

میثم باقری
ساعت20:04---29 فروردين 1393
سلام ممنون از توجه ، زحمات و حمایتتون از تیم شهرداری لار که همیشه با تیم بودین.ایشالا بچه ها بتونن جواب زحمتاتون رو بدن.
ممنون از هادی ، سجاد و علی و همه بچه های سایپا.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


هـــــــــدف مـــا قـــــــهرمــــــانی نــــــیست ... فــــــــقط بـــــــــاید در هــــــــــــر بـــازی پیــــــروز شـــــــویم... و دیــــگر هیـــــــچ...
آخرین مطالب



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 505
بازدید کل : 18216
تعداد مطالب : 58
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1